Halihó emberek!

Á úgy viszket a kezem meg a lábam h áááááááááá nem bírom tovább, ezek a hülye barom szúnyogok....úgy legyilkolnám mindet!!!!!!! ..... /sztem nem csak én vok így ezzel/

Mostanság lusta voltam írni sorry, de úgysem hiszem h sokakat érdekel mi történik velem, v h milyen hülyeségeket is írok ide...hehh, dehát senki sem mondta h el kell olvasni. Ha nem érdekel v nem tetszik vmi az engem nem érdekel, mert az egyéni szociális problematika, hát katt tovább.

Na mind1, lesz ez még ígyse.

Hétvégém igen faja volt. Szombaton igaz h volt suli viszont a délután meg az este jól alakult.

Délután pihi, majd kommunikálás Krisztyvel mösönön, meg progiegyeztetés, mivel hívott h mennyünk motoros találkozóra.

Hű de állat mondom, tuti jó lesz mert lesz persze koncert is yeeeeeeeee!!!!

Este 8-ra átmentem hozzájuk és kergetőztünk a molylepkékkel, Kriszty le is gyilkolt egy párat.

Egy kis kakajóscsigusz evés röhögés és készülődés után kb. fél 9 környékén le is indultunk és szúnyogriasztóztuk magunkat, sikerült egyenesen a saját szemünkbe fújni.....ez nem meglepő, főleg ha már rólunk van szó de sebaj, homályban láttam egész éjszaka, de ennek ellenére fasza volt így összesítve.

Kriszty szüleivel mentünk meg a Suzival Csanádra és ott már ment is a koncert nagyban, fellépők a Szóda nevű együttes volt.

Nem volt rossz, bár úgyvélem h a napnak eme szakában inkább vmi élénkítő zenét kellett volna játszani, nem ilyen álmosítót. XDXD

Utánnuk jött a várvavárt zenekar a Dirty Road amiben Kriszty apukája is volt tag régebben, de mostmár a Jerico-ban nyomul /YEAH!/, ezt már nagyon élveztük, közben buciztunk meg ittunk Lipton Ica Teját, és kiültünk a háromnegyedrészt galambszaros korlátra...á a picsába úgy röhögtem mikor néhányan jól beletenyereltek. XD

Szerencse h volt egy kis galambhagyatékmentes rész....-_o''

Találkoztam egy-két ismivel is mint pl.: Erzsivel, meg láttam Ablakost is stb., meg volt egy kis incidens néhány qrvára bebaszott tapló polyáca ürgével, akiket aztán szerencsésen leráztunk a csába.

Láttunk egy személyt akiről nem tudtuk megállapítani h fiú-e v lány, ezért Kriszty jóvoltából elneveztük NONEM-nek.

Hát voltak akik jókat zúztak, mi meg fagyoskodtunk, de aztán lejtettünk egy táncot, ja és mivel tiszta homály volt először amit láttunk a szúnyogriasztónak hála botladoztunk a sima füves területen... /mostmár tudom h milyen lehet egy kissé spiccesnek lenni.../

Mindez szép és jó volt, kivéve azt a részt mikor wc-re akartam menni........ááá....hú az de gáz volt, odamegyünk a budihoz és kivártam a sort.

Jólvan mondom sok jóra ne számítsak...na be is mék a retyóra, bécsukom az ajtót, erre jön a sokk.............................................ááááááááááááááááááá.............nem is az volt a legnagyobb gond h nem lehetett lehúzni a vizet, hanem az h mennyi bogár volt ott bent.... komolyan mondom h egy enyhébb sokkot kaptam, ezektől undorodom a legjobban...

Kilóméteres nagyságú szúnyogok, ezek a hülye kis bizgere undormány éjszakai lepkék, meg a rengeteg közepes és kisebb méretű szúnyog ami megkörnyékezett egyéb noname lénnyel..áháá..te jó ég, soha többé oda be nem mék!!!

Úgy örültem mikor onnan kiszabadultam!

Eme szörnyű eset után visszamentünk élvezni a koncertet, ami nagyon zsírfeka volt, meg néztük a jó kis mocikat meg plakátot csóringeroltunk és kiröhögtük az ultrarészegeket akik estek-keltek.

Még több ilyen estét!!!!!!! vííííhíííííííííí

Na kb. hajnali 2-re haza is értem, majd sok szarakodás után meg pakolászás után, sikerült is hajnalban fél 5-kor lefeküdnöm.

Reggel fél 8-kor csörgött a telefon mert menni kéne templomba....hát ahogy kinyomtam az ébresztőt úgy vissza is aludtam....-_-'''''''....én hülye, így a hugom se volt mire h felébredjen, ígyhát aludtunk.

Majd anya felébresztett 9-kor h mé nem mentünk, meg h de hülye vok h elaludtam...hát waze tom h hülye vok na de mind1.

Vmi háromnegyed 10 után keltem is és mentem készülődni mert ménk horgászásra Lacival meg Danival.

Nem tom már hánykor ide is értek, majd mentünk vmi Csanádi tóhoz v mittomén mi volt a neve. Kellett belépőt fizetni is, hát mondom nagyon jó.

Találtunk magunknak egy jó kis helyet ahol letelepedtünk, aztán kajoltunk meg ittunk, meg horgászni kezdtünk.......úúúúú fúúúúúúúj de undorító a csonti....blöö...hozzá nem mernék érni, inkább a halál.

Ahogy ott mozgott a zacsiban az a sok kis kukac, meg még vettünk ezen kívül itt egy doboz földigilit, na azokat már sajnáltam, főleg mikor láttam h Laci rakja a horogra őket...szegények.

Tök ááállat volt, mert én figyeltem a pecabotokat, és üvöltöztem ha kapás volt, kb. én voltam a kapásjelző hihi.

Fogtunk is először egy keszeget, majd egy jó nagy pontyot hűűű de szupeeer, alig tudtuk kifogni először mert nagy ellenállást tanusított, de mi is ellenáltunk és győzeleeem!!!

Ezután még fogtunk két keszeget és aztán mintha kihalt volna a tó.

Kivéve a mocskos kis szúnyogokat.....

Egy kisebb vérveszteség után el is kezdtünk csomagolni, majd go h lemérjék a halak súlyát mert még azért is fizetni kell, mert ez ilyen halújratöltős tó, és ezért jönnek ide sokan horgászni.

Tök rendi volt a nő mert csak a ponytot mérte le, a többit nem kellett kifizetni, és a ponty 2 kilós volt yuhíí!!!

Nagy örömmel a száz fokos melegben hazaautókáztunk, majd elköszöntünk Laciéktól és otthon megtámadtuk a csapot, két pohár víz után levágtam magam az ágyra és aludtam.

Vmi fél 8-kor asszem felébredtem egyszer mikor Nóri benyargalt a szobába, aztán meg este 10-kor és mentem is fürdeni, majd go alukálni mert nagyon fáradt voltam meg nem is voltam vmi jól, egyfolytában remegnek a kezeim azóta vmiért.

Ma reggel is még ugyanolyan szarul voltam, a fejem is fájt, a suliban egész nap remegett a kezem, á mi van már velem...

Na de kit érdekel, a hétvége jó volt, ez a nap viszont uncsi és matek meg irodalom dogás.....a lényeg h túlvagyok rajtuk.

Az előbb megnéztem egy qrva jó filmet, mindenkinek ajánlanám, a címe: St. Trinian's.

Na örüljön az aki most ezeket a kilóméteres sorokat elolvasta, mert egy pöppet igen hosszúra sikeredett ismét a bejegyzés, hát ez van h ha nem írok egy darabig, na de minnyá bé is fogom, vagyis leállítom a kezeimet az gépelésből. XDXDXD

Rakok egy-két képet fel ide, és még annyit szeretnék csak mondani h találtam egy nagyon faxa helyet ahol el lehetne időzni hétvégéken... úgysem írom le ide, aki kíváncsi annak majd elmondom. XD /igaz kissé messze van, vagyis egy pöppet kell gyalogolni, dehát úgyis mindig olyan sokat sétálunk, h ez meg sem kell h kottyanjon némelyeknek/

Na béfejeztem most már, tsákány evriván!!!

Kép

Ez egy nagyon kedvenc képem!!! /Nana/

Egy csoportkép, Nana szereplők: a kopasz az Yasu, a szőke Nobu, a feka halyú lány Nana, a barna halyú lány is Nana /ők a főszereplők/, a feka halyú srác az Ren, a kékes hajú az pedig Shin.

Szereplők legfentről, balról jobbra: Ren, Nana, Nana, Takumi, egy sorral lejjebb: Yasu, Nobu, Shin, Reira, Naoki, a legalsó sorban: Shoji, Sachiko, Misato, Junko, Kyosuke.

Kép

Fú de megnézném már az élőszereplős változatot, de az anime is nagyon jó, ajánlom mindenkinek akiben van egy csepp érzés is!! XD

Na egy kép a St. Trinian's szereplőiről, a két szélső a főszereplő, de a középső az gőzömnincs h ki hehh...am meg ugye milyen állat egyenruhák?! XD

Jajj Kriszty képzeld h két csajnak a filmben ugyanolyan narancs színű miniatűr Ipodja volt mint neked!!!

Hehe, sugárzok a hülyeségtől XDXDXDXDXD

www.youtube.com/watch

www.banpaia-atsuko.eoldal.hu

(Atsuko, 2009.05.11 20:32)

Na igen...kantyúkok XDXDXD, a Domesztosz jó ötlet hallod, máskor viszek az száz!!!
Á és köcce h átadtad a jó hírt csaje, remélem igaz és nem csak szóbeszéd, és örülök h tetszik a hülyeségsugárzós pikcsőröm! XD

www.fuckinghappiness.blogspot.com

(Kriszty, 2009.05.11 20:23)

Ilyen estéket még nagyonsokat... Bár Érsekcsanád mindig várni fog..X) hú hát én olyan jót nevettem. Szuper volt. Máskor azért vihetnénk Domesztoszt és letakarítjuk a korlátot (ezek a kantyúkok mindent összefo*nak). Nade olyan jó hírt hallottam szóval lesznek még jó esték de ezt majd msnen....
Látom peca is jól alakult.
Jó lett a hülyeségsugárzós képed :)